(1) Documentele solicitantului persoană fizică pe care le încarcă dealerul validat în aplicaţie sunt:
a) cererea de finanţare, completată integral prin tehnoredactare, semnată olograf sau cu semnătură electronică calificată bazată pe un certificat calificat emis de un prestator de servicii de încredere conform Regulamentului (UE) nr. 910/2014 al Parlamentului European şi al Consiliului din 23 iulie 2014 privind identificarea electronică şi serviciile de încredere pentru tranzacţiile electronice pe piaţa internă şi de abrogare a Directivei 1999/93/CE de către solicitant sau de către o altă persoană împuternicită;
b) împuternicirea, în situaţia în care cererea de finanţare este semnată de o persoană împuternicită;
c) actul de identitate al solicitantului, valabil la momentul înscrierii în aplicaţie;
d) actul de identitate al persoanei care semnează cererea de finanţare, în situaţia în care cererea de finanţare este semnată de o persoană împuternicită, valabil la momentul înscrierii în aplicaţie;
e) certificatul de atestare fiscală privind obligaţiile de plată către bugetul de stat, emis pe numele solicitantului de către organul teritorial de specialitate al Ministerului Finanţelor, în termen de valabilitate la momentul înscrierii în aplicaţie;
f) certificatul de atestare fiscală privind impozitele şi taxele locale şi alte venituri ale bugetului local, emis pe numele solicitantului de către autoritatea publică locală în a cărei rază teritorială îşi are domiciliul, în termen de valabilitate la momentul înscrierii în aplicaţie;
g) atestat de producător, emis pe numele solicitantului, în termen de valabilitate la momentul înscrierii în aplicaţie.
(2) Certificatele emise în format electronic vor fi încărcate în aplicaţie în acelaşi format în care au fost eliberate de autorităţile/instituţiile emitente. Nu se vor admite documentele reprezentând scanare/imagine după documentul emis în format electronic.